Chcete si sami vyzkoušet nástroj pro efektivní řízení advokátní kanceláře, daňové kanceláře nebo právního oddělení?
Díky lepší organizaci ušetří čas všichni ve vaší kanceláři – od advokáta - partnera, přes advokáty a koncipienty až po sekretářky.
V systému máte přehledně na jednom místě správu spisů včetně přehledu o lhůtách, poštovní agendu, napojení na rejstříky i ASPI. Navíc můžete využít zjednodušenou autorizovanou konverzi dokumentů.
- Automatizace fakturace a upomínání
Praetor Vám umožní automatické počítání času, měsíční uzavírání vykazování, snadnou revizi a schvalování výkazu včetně zasílání faktur i upomínek e-mailem.
Perfektní přehled o vašem byznysu získáte díky reportům z přednastavené sady nebo si připravíte vlastní uživatelské reporty sami.
Zaregistrujte se a vyzkoušejte si výhody systému Praetor právě teď!
Děkujeme za váš zájem o Praetor a produkty Wolters Kluwer.